Vendégvélemények - Főnix Wellness Resort
NógrádgárdonyVélemények
Kivel járt ott: Családdal (gyerekekkel)
- Személyzet: Jó (4),
- Tisztaság: Kiváló (5),
- Kényelem: Kiváló (5),
- Ellátás: Megfelelõ (2),
- Szolgáltatások: Jó (4),
- Elhelyezkedés: Kiváló (5),
- Ár/érték arány: Jó (4),
Kivel járt ott: Családdal (gyerekekkel)
- Személyzet: Jó (4),
- Tisztaság: Kiváló (5),
- Kényelem: Kiváló (5),
- Ellátás: Megfelelõ (2),
- Szolgáltatások: Jó (4),
- Elhelyezkedés: Kiváló (5),
- Ár/érték arány: Jó (4),
Barátságos személyzet, csendes, pihenésre alkalmas, finom házias ételekkel....
Kivel járt ott: Barátokkal
- Személyzet: Kiváló (5),
- Tisztaság: Átlagos (3),
- Kényelem: Kiváló (5),
- Ellátás: Kiváló (5),
- Szolgáltatások: Jó (4),
- Elhelyezkedés: Kiváló (5),
- Ár/érték arány: Kiváló (5),
Nagyon jól éreztük magunkat. Amin lehetne még csiszolni, az a takarítás( felületi tisztaság megvan, de pl. vízkövesek a csaptelepek, szöszösek az ágyneműk, nem volt minden nap felmosva a wellnessbe). A félpanziós ellátás eléggé egyszerű volt, de finom. 2 féle leves, 2 féle főétel, 1 egytálétel, egyféle gyümölcs és egyféle süti.
Kivel járt ott: Párommal
- Személyzet: Kiváló (5),
- Tisztaság: Átlagos (3),
- Kényelem: Kiváló (5),
- Ellátás: Átlagos (3),
- Szolgáltatások: Kiváló (5),
- Elhelyezkedés: Kiváló (5),
- Ár/érték arány: Átlagos (3),
Távozáskor a számla kiállítása kor, pluszban szerepelt a számlán egy kóla és egy tonik , amit nem mi fogyasztottunk. A Nejemmel csak összekacsintottunk, a bagatell téves összegg láttán. Szó nélkül fizettünk, majd elköszöntünk. A wellness részlegen viszont csillagos ötös a szolgálatot teljesítő hölgynek a figyelmességért. A vízből, éppen csak kiléptünk, máris hozta a törölközőt. Összességében az ország másik feléből, nagyon elégedettek voltunk, élményekben gazdagodva érkeztünk Szombathelyre. Üdvözlettel: Szabó Ferenc Főnix Medical Wellness Resort üzenete Tisztelt Szabó Ferenc! Köszönjük szépen visszajelzését, észrevételét! Sajnálattal olvastuk fizetéskor történt hiba megjegyzését. Minden munkatársunknak kötelező a számla kiállításánál a végösszeget tételesen egyeztetni a félreértések elkerülése végett, így ilyenkor várjuk a vendég észrevételét, ha eltérést tapasztal. Számunkra az a legfontosabb, hogy minden vendégünk jól érezze magát és elégedetten távozzon. Sajnos technikai hiba történhetett, semmiképp sem szeretnénk megkárosítani egyetlen vendéget sem, így kérjük vegye fel a kapcsolatot a szállodánkkal, hogy kiegyenlítsük a jogtalan többletet. Nagyon sajnáljuk a félreértést, azonban szívből örülünk, hogy jól érezték magukat. Szeretettel várjuk megkeresésüket és reméljük visszatérnek majd szállodánkba.
Kivel járt ott: Párommal
- Személyzet: Jó (4),
- Tisztaság: Kiváló (5),
- Kényelem: Kiváló (5),
- Ellátás: Kiváló (5),
- Szolgáltatások: Kiváló (5),
- Elhelyezkedés: Kiváló (5),
- Ár/érték arány: Átlagos (3),